Jak wszyscy wiemy, czasem nie można zarządzać natomiast można wytrenować u siebie kompetencje zarządzania sobą w czasie.

Nasze sukcesy zawodowe zależą od tego, jak organizujemy sobie czas. Sukcesy zawodowe naszych podwładnych zależą od tego jak im ten czas zorganizujemy.

Znajomość technik zarządzania sobą w czasie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w życiu osobistym lub zawodowym bardzo korzystnie wpływa na efektywność każdego człowieka a w przypadku menedżera korzystnie wpływa na cały jego zespół.

Nie raz popełniamy błąd i skupiamy się na właściwym robieniu rzeczy zamiast skoncentrować na robieniu właściwych rzeczy.

Wśród moich sprawdzonych technik związanych z tą kompetencją mogę wymienić Matrycę Eisehowera, Zasady Pareto, metodę ABC, planowanie obszarów życiowych i zawodowych, Mapa zadań, oraz Krzywą Refa.

Jeżeli chcesz nauczyć się zarządzać sobą w czasie w oparciu o Twoje predyspozycje od mistrzów w tym zakresie – zapraszamy na szkolenia i mentoring.